Egå Havvej 21 · 8250 Egå · +45 41 81 34 00 · carsten@lindberghr.dk · FAQ

Interim management

Alle medarbejdere er vigtige, men i nogle situationer kan det være altafgørende, at en stilling besættes hurtigt. Interim Management bruges fx ved sygdom, en uventet opsigelse eller lignende af en nøglemedarbejder, og LindbergHR løser opgaven effektivt og gnidningsfrit.  

Hastighed og kvalitet skal spille sammen, når I pludseligt mangler en kvalificeret leder eller specialist til en midlertidig stilling. Inden for det første døgn afholdes et møde, hvor opgavens indhold afklares – og oftest har LindbergHR medarbejderen på plads i virksomheden inden for en uge. Det giver en kontinuitet i hverdagen på tværs af det opståede behov, og I sparer både tid og bekymringer – og køber jer værdifuld tid til at finde en permanent løsning.

Det mener kunderne

Gode ansættelser skal måles på virksomhedens og kandidatens tilfredshed – både på den korte og lange bane. Hør her, hvad nogle af LindbergHR’s kunder har at sige om samarbejdet.

Det er vigtigt at have en god sparringspartner i hele processen fra stillingsbeskrivelse, til den rigtige mand er indkørt. Her har Carsten Hartvigsen været en stærk partner og har med stor succes fundet nye medarbejdere til os.

Poul Dalgaard

Adm. Direktør, PROTECT

Øvrige kompetenceområder

Sparring

Hvis I ønsker at gennemføre dele af rekrutteringsprocessen selv, kan LindbergHR stå for de øvrige delprocesser, hvor I ønsker kvalificeret sparring.

Læs mere

Outplacement

Det gode outplacement-forløb sikrer en ansvarlig og professionel afsked med ledende medarbejdere. Læs mere om, hvordan I får retning og sparring om medarbejderens fremadrettede karriere.

Læs mere

Rekruttering

Det kræver en struktureret og gennemtestet proces at lykkes med at finde den rette medarbejder – professionelt og personligt. Det får I hos LindbergHR.

Læs mere